دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک
 

                        

 

 

 

                                                               بسم الله الرحمن الرحیم

                               آهای خدا همین نزدیکی است تو رو به خودتون مواظب خدا هم باشید.

                                                                                                              امضاء:آدما


نوشته شده در تاريخ شنبه 31 خرداد 1393 توسط seyed

بسم الله الرحمن الرحیم

رجوع به مراجع تقلید در حوادث روزگار خواست امام زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین خاکشور امام جمعه شهر کاخک در بیانات این هفته خویش از ضرورت مشورت با مراجع تقلید سخن گفتند؛ایشان ضمن قرائت فرازی از توقیع امام زمان (عج) به اسحاق بن یعقوب – فاما الحوادث الواقعه فارجعوا الی رواة حدیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجة الله علیهم کمال الدین ج2ص483- فرمودند: تجارب تاریخی نشان داده که پیوند مردم با مراجع تقلید ظرفیت عظیمی است که می تواند هر گونه توطئه ای را خنثی کند.

می شود ظهور آقا را نزدیک کرد.

وی در ادامه به مناسبت خجسته سالروز 15 شعبان ضمن تبریک این عید سعید به تمامی مظلومان جهان به ذکر بیانی از مقام معظم رهبری اشاره کردند که "انقلاب اسلانی می تواند با اشاعه اسلام در جهان و افزایش کمی وکیفی جامعه اسلامی ظهور حضرت را نزدیک کند".

سیاست و فرهنگ خطوط قرمز ما هستند.

امام جمعه شهر کاخک به مناسبت سالروز فرمان امام (ره) بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی ، سیاست و فرهنگ را خط قرمز مردم و رهبری اعلام کرده و از تمامی مسئولین خواست که جهاد گونه در این دو عرصه بکوشند و خلا های موجود را پر کرده و دست اجانب را به طور کلی از دخالت در آن ها قطع کنند.

اگر محتاج شویم سرشکسته خواهیم شد.

ایشان به مناسبت سالروز فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی بر ضرورت توجه به بخش کشاورزی سخن راندند و خود کفایی در عرصه های مختلف کشاورزی را مایه عزت و سربلندی نظام دانسته و هرگونه وابستگی را به موجب سرشکستگی امت اسلام معرفی کردند.

شرقیون مقدمات حکومت صاحب الزمان (س) را فراهم خواهند کرد.

امام جمعه شهر کاخک ضمن ذکر حدیثی شریف از نهج الفصاحه ج2ص267 – یخرج الناس من المشرق فیوطئون المهدی سلطانه ترجمه: مردانی از مشرق زمین خروج خواهند کرد و مقدمات سلطنت مهدی را آماده خواهند کرد- به ذکر سخنی از امام بزرگوار پرداختند که "امید است این انقلاب جرقه و بارقه ای الهی باشد .....و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت حجت (عج) منتهی شود".

همه چیز دگر گون خواهد شد.

وی در پایان به نقل از مقام معظم رهبری اهمیت مهدویت را در ردیف اهمیت نبوت دانست و حضرت صاحب الزمان را وارث تمامی انبیاء دیگر خواندند، ایشان فرمودند: زمان ظهور همه چیز دگرگون خواهد شد به طور مثال ریشه های ظلم نابود خواهد شد وعقول کامل خواهند گشت لذا ما باید پویا انتظار فرج را زمزمه کنیم و با کار و کار و کار مقدمات سلطنت را آماده کنیم.


نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393 توسط seyed

بسم الله الرحمن الرحیم 2/3/1393

زندگی با آل الله زیباست.

حجت الاسلام والمسلمین خاکشور در بیانات این هفته خویش به بحث آبروی مومن پرداخت و ریختن آبروی مومن را به منزله ویران کردن آجر به آجر خانه کعبه معرفی کرد دلیل وی برای این سخن حدیث معروف از رسول خداست که فرمودند: "لهدم الکعبه حجرا حجرا اهون من ایلام المومن"همانا خراب کردن آجر به آجر خانه کعبه از به درد آوردن دل مومن ساده تر است.لذا از همه خواستند که تا هستیم دل همدیگر را نشکنیم.

فتح خرمشهر الهی بود.

وی در ادامه با اشاره به فرازی از جملات امام راحل- که با اتکال به خدا و استقامت و فداکاری می توان در مقابل همه توطئه ها ایستاد- خاطر نشان کرد فتح خرمشهر با دو عنصر معنویت و جهاد ممکن شد و هر ناممکنی با این دو نوشدارو ممکن خواهد شد.

توحید و عدالت هدف بعثت انبیا بود.

ایشان به مناسبت پیشرو بودن مبعث پیامبر گرامی اکرم فرمودند: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هدف از بعثت انبیاء در قلمرو حیات اجتماعی تحقق عدالت و در قلمرو حیات فردی تهذیب انسان است.

خانواده های زندانیان را دریابیم.

ایشان در پایان به موضوع بسیار حساس حمایت از خانواده های زندانیان پرداخت و آن را موضوعی بسیار حیاتی معرفی کرد و افزود: همه باید نسبت به خانواده های زندانیان احساس مسئولیت کنیم و آن ها را در به دست آوردن امکانات مطلوب یاری داده و دست نیاز آن ها را به گرمی بفشاریم.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 خرداد 1393 توسط seyed

بسم الله الرحمن الرحیم26/2/1393

اسراف ممنوع...

این مهم ترین بحثی بود که حجت الاسلام والمسلمین خاکشور در جمع مردم خوب کاخک مطرح کردند و ضمن آن از دستگاه های مسئول و به ویژه صدا و سیما خواستند که توصیه به قناعت را وظیفه خود دانسته و مردم را در صرفه جویی در مصرف آب،نان،مواد غذایی،دارو،وسایل زندگی، وسایل تجمل و آرایش آموزش دهند.

تاسیس رژیم غاصب اسرائیل "یوم النکبه"بود.

وی به مناسبت یوم النکبه از جنایات این رژیم غاصب گفت و از سکوت جوامع شرقی و غربی به شدت انتقاد کرد ایشان مبارزه برای آزادی قبله اول را وظیفه اسلامی دانست و تاکید کرد اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر پیکره این موجود نجس بریزد این کشور را آب خواهد برد.

پاکستان را دریابیم.

ایشان در ادامه با اشاره به گفت و گوی مثبت انجام شده بین مقام معظم رهبری و نخست وزیر پاکستان، پاکستان را کشوری استراتژیک برشمرده و فرمودند:این کشور با جمعیت 180 میلیونی و حدود 30 میلیون شیعه دارای مرز مشترک با ایران بوده و می تواند سهم به سزایی در کاهش خطر گروه های تکفیری و افزایش سهم تجارت باشد.

اعتکاف فرصتی برای نظام است، آن را هدر ندهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه معنویت و اخلاق زیرساخت حکومت اسلامی است لکن ابزار رسیدن به آن را اعتکاف دانست که در صورت هدر دادن آن فرصتی عظیم از کشور سلب خواهد شد.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 خرداد 1393 توسط seyed
تمامی حقوق مطالب برای دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک محفوظ می باشد